2012-02-07 ? 16:09:03

Dålig bloggare...

Förlåt så hemskt mycket för att jag inte bloggat på länge, men min dator har haft virus. Kunde inte klicka på något alls.. Nu ska jag bli bättre och blogga varje dag!
Idag ska jag och beckis iväg och träna uppe i Bäckan, hoppas på att Linn är där så hon han få sin sjal som hon glömde i bilen sist vi åkte hem därifrån,
Så här går det när det ligger en permanent tuschpenna bredvid mig..
Hade nationellaprov idag, vi får väl se hur resultatet blir. Hoppas det gick bra iaf!
Väntar nu på att mamma ska komma hem så vi kan åka ut till stallet, mamma filmade förra träningen men det gick mindre bra då. Så tyckte inte det var någon ide att lägga ut filmerna.. Ska be henne filma denna gång också så kanske filmerna kommer ut om det går bra!
Slänger in en falsterbo bild, bara för att sommaren är så härlig! LÄNGTAR tills nästa sommar!
Skanör strand, ett minne förevigt 
Hälsning från carro
Kommentarer
Mickan

Åh, bästa härligaste!! Falsterbo, Skanör minne för livet <3 saknar dig tjejen<3

2012-02-28 @ 20:15:43
URL: http://blondieryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!