2012-02-14 ? 14:09:59

Te amo!

Har pluggat spanska och engelska i typ miljoner timmar känns det som.. Snart ska jag upp till bäckan och träna beckis, hon får gå lite lugnt eftersom hon tävlade i söndags! Imorgon ska jag över till Lotta och rida lite unghästar, superskoj! Sen ska jag nog paddla mig över till grannarna Simm och rida Utta någon dag också. Men jag hinner typ aldrig.. Funderar på och ta det på fredag om inte dom är borta då dvs. Synd bara att jag inte kan ha med beckis till Lotta imon, hade vart bra för henne och få gallopera på rakbanan eller travslingan en vända nu efter tävlingen, men det får bli någon annan dag när mamma har tid att skjutsa dit henne.
Lördag är det tävling igen, vi hoppas väl på att det går bättre då än i söndags. Men nu ska jag INTE göra några fler misstag iaf, men beckis ska inte heller göra några misstag har jag bestämt. Men jag vet inte hur jag ska göra för att få till de där förbaskade nollorna i L:An.. Blir så frustrerad, har fastnat i någon sorts ond cirkel som kretsar, måste ha 4fel heeeela tiden... Blir så less.. Aja nu ska vi inte vara sån, nu ska vi tänka positivt. Blir att filma idag igen så får vi sen om det kommer ut några filmer från denna träning då!
Hälsning från carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!