2012-02-13 ? 13:14:28

Det går inte alltid åt samma håll

Som sagt, det går inte alltid åt samma håll. Tävlingen igår gick pannkaka.. Men man kan se positiva saker i allt, förra årets tävlingssäsong började skitbra, då gick resten av året piss. Nu började det dåligt, då kanske resten går bra ;)
Vi får hoppas på det, men det går inte alltid som man tänkt sig.. Åtta fel i första klassen och tolv fel i andra, men det mesta var mitt fel, vi har inte hunnit komma igång riktig jag satte av henne lite för stort på en, två stopp, tre bommar ner.. på hela dagen dock! Aja jag har bara mig själv att skylla, båda stoppen var mitt fel. Första styrde jag undan henne från hindret och andra stannade jag henne framför hindret vet ärligt talat inte vad jag höll på med, jag var så jäkla förbannad på mig själv.. Nu var det iallafall inga onödiga bommar ner från beckis sida vilket var superbra! INTE ETT ENDA TILL STOPP PÅ HELA ÅRET blir det punkt slut.
Men tänker inte lägga upp filmerna, för att jag drar i henne två galoppsprång innan kombinationen för att banbyggaren stod mitt i vägen, så då skyller vi på att det var hans fel att vi rev där ;)

Skit samma, taggar om till högbo nästa helg istället :)
Bästa underbara ponny


Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!