2012-02-16 ? 21:55:14

Fulltschema!

Hej!
Rätt fullt schema just nu, ska försöka ta mig ut till lotta och rida hennes hästar någen mer dag, 3 och 4år, två ston en efter cathageno och en efter Jaguar Mail(chess, cortez) superfina hästar, och just jag får äran att rida och så småningom tävla dom, taaack bästa lotta

Provat balklänning idag, antar att jag bestämt mig vilken jag ska ha. Men Sandra hade några klänningar jag skulle få prova så jag tar med mig Louise dit och provar dom.

Tävling på lördag, taggad till en viss del. Siktar på att inte göra ett enda misstag själv, det är vårat mål med tävlingen i helgen. Synd nog, jag måste skärpa mig.. Vi taggar så mycket det går iallafall så får vi se hur långt vi kommer :-)

Bytt sadel på beckis, eller lånat en annan så länge eftersom hon musklats om och inte kan ha den gamla sadeln längre. En brun stubben sadel, superfin. Får se efter helgen om vi köper den eller hur vi gör.

Jag är sugen på att "hylla" ryttare som är duktiga på olika sätt, ryttare som kämpar och kämpar med det går bara dåligare och dåligare för, ryttare som det går bra för som är värd det osv.osv. Tänkte att det kommer ett inlägg snart om det!

Snart ska jag sova för att orka upp en sista dag innan helgen, supertrött.
Lite bilder på mig och musse
Ridsport täcket




Åh gud vad jag älskar den ponnyn
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!