2012-02-24 ? 20:48:00

Looov

Skönt med lov
Majorna - hofmästarn och roffe ruff kärlek till låten
Åker upp till fjällen imorgon och kommer hem på torsdag, blir inte så mycket blogg eftersom jag inte kommer ha något internet.. Skjutsade över Beckis till Lotta, hon står på lyx hotell nu under denna vecka, det första hon gjorde när hon kom in i boxen var att rulla sig! Bästa ponniiiiii. Tänkte berätta lite om förra helgen, tävlingen i högbo. Hon var superfin och nästan inga ryttarmissar alls den här gången, bara hon som kunde lyft lite mer på tassarna.. 0+4fel i första klassen (1.00) och 4fel i andra (1.10)
Film finns på youtube, sök på Högbo 20120218 LA Första bommen ner är ut ur kombinationen, jag var inte ens i bommen.. helt sjukt, fast fick inga fel för den eftersom det bara var underbommarna som åkte ner, sen rätade jag på mig för snabbt i andra kombinationen och då åkte bakbommen ner.. Jaja
Nu ska jag duscha sen slänga iväg några viktiga sms, byebye

Slänger in en bild på den finaste den finaste som finns, den grymmaste ponnyn jag någonsin träffat. Han som gjorde mig dag, eller dom dagarna jag fick tillsammans med dig min underbara ludde
Tänkte passa på att skryta om att vi ägt en msvA ponny, världens bästa, enligt mig <3


Hälsning från carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!