2012-02-02 ? 23:00:44

Dålig start på 2012

Jag har inte bra nyheter om Ogien direkt. Tyvärr inget jag kommer ta upp här.
Fick min iPhone 4s idag! Vart super lycklig! Tills vi klippte sönder mitt sim kort så de skulle få plats i telefonen och vi klippte för mycket och de ville inte funka så pappa ska försöka fixa ett nytt sim kort imorgon eller så kommer de om några dagar.
Inget att grina över iaf börjar bli lite van med otur nu...
Ska ta och sova nu men vi hörs imorgon!
Btw har inte bloggat så bra för jag har mått ganska dåligt nu på sistonde...
Ny telefon man inte kan använda ...
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!