2012-01-30 ? 22:10:13

Måndag idag igen..

Jag måste bara dela med mig av denna underbara tröja som snart är min,
Jippie :D

Ponnyn min var hel&halv galen idag, jaja hon har sina dagar hon också... Hoppas hon är lite lugnare imon på träningen, funderat på att be mamma filma imorgon. Får se om jag kommer ihåg det då.. HAHA
Här hemma är det visst förbjudet att ta en springtur när man äter penicillin.. Får springa hela nästa vecka istället, nästa helg är det tävling -TAGGA- Finns inga höga krav på hur det ska gå, utan ska fräsa runt lite eftersom det är första tävlingen. Men satsar väl som vanligt på en 0:a i L:An men superbra tid.. :D
Nu ska jag vila eftersom jag är sjuk, enligt mamma iaf...
Hälsning från carro

Kommentarer
Matilda Bäck

Sv: Ååh jaa det var super kul ! Hoppas det jag med ! :D

2012-01-31 @ 14:38:06
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!