2012-01-22 ? 20:11:43

"upp och ner är lika långt, men inte lika lätt"

Superrolig helg med fanny och alla andra, :)
Tänkte berätta om mina planerade tävlingar här framöver, det blir att bara hoppa beckis i början på tävlingssäsongen. Sen kommer det nog in lite fler hästar och ponnyer jag ska tävla, första tävlingen med Beckis blir Heby hoppar då L:B - L:A som vanligt sen blir det Högbo och det blir samma klasser där. I Bollnäs som blir nästa tävling, hoppar jag L:A - L:A. Taggar så in åt h*lvete tills tävlingarna börjar!
Är så sugen på en CWD martingal men är grymt sugen på ett par dyon stigläder också.. Jag kan inte bestämma mig vad jag ska köpa heller.. Blir så förbannad, bra carro, BRA
Tror det är dags för mig att sova.. Är helt konstig just nu.. Värsta ADHD barnet jag är
Slänger in en bild på roffe och finaste hästen quintero som jag tog förra året nere på falsterbo.
Och förlåt att allt sitter ihop ovanför hade tänkt att göra olika stycken, men jag förstår inte vad det är för fel på skiten... Aja
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!