2012-02-09 ? 16:19:13

Skoltrött..

Är så himla skoltrött.. Usch hatar allt plugg och alla förnedrande nationella prov.. Tävling i helgen, taggad till hundra. Hoppas hon sköter sig! Tur att det inte blir mer än 5-6°, hoppas på att det inte blir så kallt. Då är det inge roligt att tävla.. Nu ska jag ut till stallet och rida ADHD ponnyn, lycka till säger jag bara.. Någon som vill byta?
Slänger in en bild på mig och ponnyn, visst är hon vacker! Woooopwoooop
Nu ska jag byta kläder och kanske klappa lite på katten, byeee!
Hälsning från carro
Kommentarer
Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Händer ikväll ? :)

2012-02-09 @ 16:33:59
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!