2012-01-27 ? 17:05:45

Äntligen fredag!

Var i ridhuset igår och hoppade den stora fuxen, det gick jättejätte fint och kändes superbra. Tyvärr vart det ingen film.. Men filmar nästa gång, jag hade glömt att säga till att mamma skulle ta med filmkameran dit. Så det är mitt fel.
Nu ska jag iväg till stall Ranchen och rida, tänkte att jag skulle ut och fota stallet och gården där beckis står. Tänkte att ni alla skulle få se lite hur det ser ut och så!
Väntar även på att fanny ska komma hit så får vi se vad vi hittar på, tror vi drar ner till stan en sväng. Hur det än blir så har vi säkert ännu en grym helg tillsammas som alla andra helger.



Första sommaren med beckis, 2010

Hälsning från carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!