2011-12-23 ? 14:32:53

Julafton imon!

David åkte nyss hem jag fick en julklapp av honom, världens finaste kille!, sitter på rummet och bloggar på ipaden med fönstret öppet och andas frisk luft! Brrr, rätt kallt ute.. Ska strax ut till stallet och trimma hästen lite :) dissar att snön nästan försvunnit.. Skitväder
Julafton spenderar jag hos mormor med släkten, shit det är julafton IMON!!! Mellandagarna jobbar jag och Fanny på gorby's cup i Falun, nyår blir det att vara med Fanny och hennes kille eftersom han fyller, fy va roligt vi ska ha under jul fanny! Någon som vill träffas under lovet, säg bara till smsa isåfall 0762785355
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!