2011-12-29 ? 22:10:16

Rolig dag idag!

Ganska längesen jag uppdaterade, ska försöka uppdatera lite oftare. Iaf har jag haft en underbat rolig dag uppe i gagnef med några av alla ponnytjejer från Borlänge ryttarsällskap, en heldag med ridning, skratt och en hel del kul tillsammans med Teres uppe i bäckan! Tack för dagen alla <3
Nej nu ska jag sätta mig och beställa lite saker bla. från cheval och ridsportbutiken, alla nyfikna ungar får vänta tills jag fått mina grejer innan ni får veta vad det är jag ska beställa ;-)
Sötnötarna uppe i Bäckan, placerade i samma spolspilta innan träningen.

Tänkte även passa på och berätta vad jag fick i julklapp,
Pannband (Kusinerna)
Schabrak (Kusinerna)
6000kr (Mormor, morfar och farfar)
En väska (m och p)
En reseväska (m och p)
Snowboard och snowboard skor (m och p)
Mina hv-polo benskydd, bara att jag fick dom lite innan jul (m och p)
Choklad (mormor, morfar, farfar och ulla)
Trisslott (mormor och morfar)
Halsband (Pojkvännen)
Örhängen (Kompisar)
Kläder (Kompisar)
Parfym (Kompisar)
Tack för en superkul jul alla nära och kära!
Hälsning från carro
Kommentarer
KJ

Fan va coolt, hästar <3

2011-12-29 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!