2011-12-24 ? 14:56:17

TR.....

Jag har två regler ur TR jag inte riktigt förstår.. Tänkte att ni läsare skulle få hjälpa mig lite, om ni kan eller förstår dvs!

 
-Efter tre felfritt genomförda Grundhoppningar,
Hallå.. Förra året sa dom att man skulle ha både grundomgången OCH omhoppningen felfria, men nu står det grundhoppningen felfri.. Vadå vad menas med grundhoppning, är det grundomgången som ska vara felfri? Har dom ändrat igen?!


Här står det att man måste ha båda faserna felfria för att det ska gillas som en kvalande runda, men vad betyder grundhoppning ovanför då??




Blinkers HAHAHAHAHAH (ursäkta tyckte bara det var liiite roligt...)

-Huva är förjbuden, luva får användas
Vänta nu, vadå huva?? Vad är menas med huva? Får man inte använda huva över öronen, och vad menas med luva, vad är en luva då?



Nu har man även två år på sig att kvala, men börjar det nu eller har jag mina felfria kvar från förra året?

-Sen har det varit prat om att kvala och hur, och JA laghoppningen gills som individuellt. Går du 0:a i tex. L:A gills den som en kvalad runda osv.
-För att kvala MSV:B/MSV:B+5 (D ponny - 120/125m) ska man ha tre felfria L:A,
-För att kvala MSV:A (D ponny - 130m) ska man ha två felfria MSV:B och
-För att kvala svår klass (D ponny - 135m) ska man ha två felfria MSV:A
-L:A och L:A+5 får alla rida utan att kvala.

Hälsning från carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!