2012-01-20 ? 23:06:01

Bal

Varit in och tittat på 96ornas bal med Mimmi, Kristin, Lina och Joel (Kristin och Linas kompis). Alla va jätte fina! Längtar som sjutton till nästa år till "min" bal att ha jätte fin klänning, fixa håret, sminket och allt sånt!

Efter de åkte jag hem och kollade på slutet av dam-lagets match (spelar där än så länge). Dom vann mot serieledarna med 2-1! Enviken<3
Och sen va jag hem och sprang :) Skit skönt!

Nu är nog Carros bio klar hehe ska ta och ringa henne, saknar henne!

Imorgon blir de tidigt, ska upp och longskera Ogien och kolla hur de är med hans ben. :)

Älskade Ponny<3
kramfanny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!