2012-01-15 ? 18:04:41

Charles owen och ny häst

Äntligen är min hjälm nästan färdig blingad några fler stenar ska på, bilder kommer nu, ska även binga antingen kavajen eller stövlarna har inte riktigt bestämt mig än men tror att det blir kavajen :)
Ny häst i stallet, en storhäst ca 165 i mkh vet inte riktigt, 5årig brun valack efter Last Liberty supersnäll och super rolig att rida :) Ska börja hoppa den nu när tävlings säsongen sätter igång så kanske vi kommer ut på tävlingsbanorna så småningom. Dock kommer han vara tillsalu så är det någon som är intresserad eller vet någon som är intresserad ring mig på 076 278 53 55!
Nu ska jag sätta mig och plugga heela låånga kvällen... Ha så kul!

Hjälmen
Hjälmen
Hälsning från carro
Kommentarer
Matilda Bäck

Ååh va kul ! Skulle va super kul att ha nått mer att träna och tävla ett tag ! :)

2012-01-16 @ 18:05:33
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!