2012-01-21 ? 12:53:08

Laghoppningen -11 och -12

Längtar sååå efter laghoppningen i sommar, så enormt roligt!
Tänkte berätta lite om vårat lag, det är lite ändringar från förra årets lag. Vi som red förra året (2011) var tre stycken tjejer från Borlänge ryttarsällskap jag på Beckis, Linda Strandberg på en inlånad ponny Pideli pi och Fanny på Ogien sen var det även med en tjej från Rommehed, Emma Holmberg på Tage.
I år är det lite ändringar, Linda har sin egen ponny Kim och istället för Emma så rider Ella Nilsén på Shade i vårat lag. Tack Ella för att du ställer upp och vill rida laget med oss :) Och tack alla andra för en superrolig laghoppning förra året <3
Första deltävlingen i Leksand. Vi vart 1a :D
Från vänster Linda och "pia" sen Fanny och Ogien sen Emma och "tage" och sist jag och Beckis
Andra deltävlingen i storbyn. Vi vart 2a :)
Från vänster Fanny och ogien sen Emma och "tage" sen Linda och "Pia" sist jag och Beckis
Sista deltävningen, finalen vi vart 3a men 2a i ponnyallsvenskan div.1 2011 :D
Från vänster jag och Beckis sen Emma och "tage" sen Fanny och Ogien och sist Linda och "pia"
Lägger in ett inlägg om min tävlingssäsong 2012 imorgon eller någon annan dag, lite om planerade tävlingar, mål och lite sånt framöver :)
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!