2012-01-17 ? 20:18:31

"lyft ansiktet mot solen, då ser du inte skuggorna"

Hittade en bild från enköping för två år sen, ser ut som att jag tappat lite balans där och är på väg att ramla av, haha sitter typ en eller två kilometer framför sadeln,


Iaf så red vi i Borlänge ryttarsällskap för Gaby (gabriella young shing) Fredagen och lördagen förra helgen och jag tyckte att hon var rätt bra i alla fall, sen tycker jag att Leif Hall är mycket bättre osv.. Men fick en hel del med tips och hjälp av henne så rider gärna för henne fler gånger.
Nu har jag blingat stövlarna, så nu är det klart med blingblinget. Snart kommer mitt träns från cheval då är min nya tävlingsutrustning klar för säsongen :D
Nu ska nog jag sätta min på mitt rum och ringa fanny, sen blir det matte plugg tror jag... :(
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!