2012-01-13 ? 22:44:38

Falsterbo!

Hejsan alla, var ett tag sen jag bloggade och jag lovar att jag ska bli bättre på saken. Tänkte iaf att jag skulle lägga ut lite bilder från Falsterbo förra året. Jag, Mikan och Matilda jobbade i internationella stallarna nere på Falsterbo horse show, det är underbart trevligt och vara där nere. Saknar det jätte mycket,

En av USA´s hingstar, Atticus

Skanör strand

Nationella stallarna

Skanör strand

Vi med gröna band kommer in på ryttarläktaren, fränt

USA´s grooms till höger och vänster

Internationella stallarna

Letar bland alla 1000 lastbilar



Steker

Skanör strand <3

Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!