2012-01-07 ? 13:24:59

Tjaaa

Det är ovant och skriva 2012.. Men man vänjer sig väl! Ingen bra början på året, men det kan alltid bli bättre än vad det redan är! :-)
Kan "avslöja" att jag provat ridit en storhäst som fam. Simm äger, hon heter outstanding HS är ett sju årigt fuxsto som är otroligt snäll!
Imorgon blir det att rida ut med Lotta på travslingan med beckis och tuffy, sen rida Ametrin en sväng. Idag ska jag rida amy och beckis. Nästa vecka blir det träning tisdag med Musse och Beckis sen Fredag och Lördag träning för Gaby med Beckis, har rätt fullt schema sen måste jag hinna plugga lite emellanåt också!
Här är en bild på fux stoet
Hälsning från carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!